lørdag 20. juni 2009

Har du howard tips?

Favorittbilde!!! Sånn sofa vil jeg ha - pluss stoler.. Har du howard tips til meg??
Sånn skulle jeg gjerne hatt det, men samtidig er jeg ikke så opptatt av å ha et svømmebasseng.. er ingen badeløve - og liker ikke klorvann. Dessuten er det skummelt med tanke på barn. - men det er skikkelig nice i mine øyne.




Her ser det så koselig ut.. en drøm.






Howard møbler blir nok neste trekk..





Dette var pene stoler, liker farven på stolene svært godt. Noen som vet hva slags howard stoler dette er og hva slags stoff? Det er jo så mange typer.. Eller er det noen som har tips om noen rimelige og pene? Jeg vet at englesson og br. andersson har slike stoler i tillegg til bohus osv.. De to førstnevnte er ikke akkurat rimelige alternativer.


God helg!




7 kommentarer:

Interiør 63º N sa...

Hei igjen :O)
Ja, det øverste bildet kan godt også være mitt favorittbilde. Howard sofaene, og stolene også er virkelig stilige. Har ikke prøvd å sitte i en slik, men de ser litt ut som om en kan synke nedi de, og liksom ikke vil opp igjen!

Har desverre ikke noe GANT til 50%, heller ikke bilder :O( Hvis du ser på bilde fra 16.juni så ser du noe av det jeg har til 50%) det er stort sett sommerartikler.....
Ønsker deg en flott mandag :O)
Kirsti

AGENT 77 sa...

Hej! Hoppas allt bra vackra bilder. Mio har dessa soffor även Ilva har ett utbud o ok pris tycker jag nog..kram kram E

charm design sa...

Så fine bilder du viser,kjempe lekker sofa.
Stoffet jeg har brukt på stolen har jeg kjøpt på panduro hobby,det er i 50% lin og 50% bomull.Veldig tykt og fint stoff som gir et veldig pent resultat.

Tiril sa...

Nydelige bilder, flotte sofaer, der er stadig vekk noe en kan kjøpe, Jeg for min del har mått satt på en brems for en stund, både med ting i heimen og til meg selv, bare i år har jeg kjøpt meg tre nye par merkesolbriller, de koster jo en fot og en arm", jeg må bare ha en stopp, men drar til Stavanger imorgen , nye sandaler står på listen, hihi, fant ingen i Amsterdam siden beina endra str.
Ha en fin søndag.

AGENT 77 sa...

Hej min vän, hoppas att du har det bra o skönt att din käresta har kommit hem,gott. här bara bra lite ledigt o gottar mig i solen o fikar alldeles för mycket hi hi..har nästan varit för varmt här men nu kom äääntligen regn så nu ska jag gå ut o promenera o bara andas in frisk härlig luft..tack för att du kikat in hos mig..vi hörs..stor kram E

Anonym sa...

Nydelige sofaer, det er helt sikkert! Vet dessverre ikke om noen andre versjoner av sofaen enn de som alt er nevnt... Kunne godt tenkt meg en slik selv! Og da gjerne med en "sjeselongstol" til.

Liker smaken din ;)

Kaffeslabberas sa...

Nydelige bilder!

Kunne tenke meg pool selv, blir nok det om jeg gjør alvor av flytteplaner.
Her i byen er det etpar steder der de har spaavdeling på svømmehaller, og det er skikkelig deilig med oppvarmet basseng, jaccuzi og badstu vinterstid, altså. Du sparer fort inn prisen av basseng hjemme til tross for det dyre medlemskapet. Det er verd det. ;)