tirsdag 12. januar 2010

Leilighet i Asker



Jeg tittet på finn.no så kom jeg over denne. Herlig terrasse. Jeg likte godt stolene på det øverste bildet.
Ha en fin dag!

fredag 8. januar 2010

Kosedress inne i vinterkulden..











Jeg tror jeg snart skal gå til innkjøp av en tilsvarende kosedress.. De ser så gode ut. Jeg vil gjerne ha en grå en jeg. Vi får se hva det blir til. Jeg vet heller ikke hvor gode de egentlig er..


Ha en riktig god helg!

søndag 3. januar 2010

Godt nytt år og tvangssalg!

Tvangssalg i Sandefjord omtalt på hegnar. Prisantydningen har vært over 19 mill, men ble satt ned til 13,5. Det foreligger et bud på 12 mill som står til i morgen.. Flott eiendom, men 12 mill er mye...

Jeg synes det er kult med silver rundt innsatsen, men samboeren er mer tilhenger av sort... Han liker svært godt den karna har:o)















Det må vel være litt slitsomt med sjøluften rett inn i boligen hele tiden? Det har vel med hva man er vant med.




Lik postkasse som den jeg har. Jeg har kjøpt min hos interiør63.


Det er jo selvsagt en fet eiendom.





Ganske kult med stener helt inntil boligen.
Godt nytt år!

fredag 18. desember 2009

Noen julebilder





Noen julebilder fra nettet. Se det nederste bordet.. er det laget av gamle blader og lagt et glassbord på toppen?? Ikke vet jeg.. men det ser nesten sånn ut.
Jeg ønsker dere en riktig god helg!

onsdag 16. desember 2009

God helg!


Nå nærmer helgen seg. Jeg ser frem til morgendagen da min kjære kommer hjem.
Ha en god helg og førjulstid! (Bildet er hentet fra blanc d'ivoire)

lørdag 5. desember 2009

Hjelp, jeg trenger hjelp til å finne tregulv...

Vi skal legge nytt heltregulv i huset vårt som er fra 1920 tallet. Vi starter oppe i 2. etasje hvor vi har et soverom på 25 kvm og gang som trenger nytt gulv. Jeg har mest lyst på sånt tregulv.. Natur.. men jeg synes det er vanskelig å finne det rette gulv. Er det noen som har ideer om hvor jeg kan finne fine heltregulv? I stuen har vi tenkt mørkere gulv (mørkere enn det dere ser på det nederste bildet).

Dette bildet er produktet cognac furugulv fra moelven. Jeg har lyst på brede planker.. Jeg er veldig usikker på denne farven.
Hva synes dere? Noen forslag? Er veldig takknemlig for svar.

søndag 22. november 2009

Leilighet på Frogner












Leilighet til salgs på Frogner(funnet på finn.no). Jeg tok ikke med bilde av hele stuen da de hadde med et par bilder på veggen jeg ikke fant passelig.. De var rett og slett ikke pene i mine øyne. For øvrig er leiligheten veldig pen. Flott kjøkken.
Ha en god uke!