

Jeg tittet på finn.no så kom jeg over denne. Herlig terrasse. Jeg likte godt stolene på det øverste bildet.
Ha en fin dag!
Tvangssalg i Sandefjord omtalt på hegnar. Prisantydningen har vært over 19 mill, men ble satt ned til 13,5. Det foreligger et bud på 12 mill som står til i morgen.. Flott eiendom, men 12 mill er mye...
Vi skal legge nytt heltregulv i huset vårt som er fra 1920 tallet. Vi starter oppe i 2. etasje hvor vi har et soverom på 25 kvm og gang som trenger nytt gulv. Jeg har mest lyst på sånt tregulv.. Natur.. men jeg synes det er vanskelig å finne det rette gulv. Er det noen som har ideer om hvor jeg kan finne fine heltregulv? I stuen har vi tenkt mørkere gulv (mørkere enn det dere ser på det nederste bildet).
Dette bildet er produktet cognac furugulv fra moelven. Jeg har lyst på brede planker.. Jeg er veldig usikker på denne farven.