tirsdag 18. november 2008

Hytte bilde fra Slettvoll. Nice!
Hundetapet fra O & L.

5 kommentarer:

Ingunn sa...

Den tapeten var dødstøff da!!!HAdde jeg bare hatt en hund....hihi

Her i Trondheim snør i det i dag!!!HERLIG!
Ha en fin dag!

Fridashus sa...

Det har snødd her på østlandet også faktisk. Synes det har vært noe kaldt i dag. På tide å bruke den tykkeste vinterjakken :o)

Snart skal jeg dra en times tur for å handle et par stoler som jeg skal trekke om..

Ha en fin aften!

Klem

Rekkehuset sa...

Den hundetrappa var virkelig knallkul! Kanskje for de spesielt interesserte, men dog...

Takk for kommentar hos meg:-)Så det dessverre ikke før i dag. Kaninen har jeg nok ikke laget selv - det er en Maileg. De finnes i utrolig mange varianter og er innmari søte. Her er en link til et sted du kan se flere: http://designerleg.dk/collections/kaniner_brother_sister

Ha en fortsatt fin dag!

Rekkehuset sa...

En gang til:
http://designerleg.dk/collections/kaniner_brother_sister
så ble den siste r-en med også:-)

Rekkehuset sa...

Søren også...det skal altså være sister på slutten av linken...vet ikke hvorfor den ikke ble rett.