tirsdag 6. januar 2009







Jeg skulle ønske det var sommer snart jeg...



6 kommentarer:

Anonym sa...

Kunne ikke vært mer enig.....i alle fall siden jeg synes det er litt for mye vinter for tiden :)

Men da får man bare pynte litt hjemme med sommerlige tekstiler og pynt og kose oss med det mens vi venter på sommeren :)

ha en flott kveld :)
Klem.....

In my house sa...

Hej tjejen,,, tack för titten hos mig,,, och ditt lilla fotspår!!!
- Va mycket fint du visar,,, Jag älskar Tine K....
En godfortsättning på det nya året,,,, med massa dagar att fylla med fix och don!!!!

Kraaaam josse

Livy sa...

Ja det skulle jeg også! Her var det mange fine inspirasjonsbilder!

Ønsker deg en fin kveld!

Mange klemmer fra Livy

home 4us sa...

Takk for besøk før jul hos meg:)
Vi har nettopp kommet hjem fra sydenferie og har kommet hjem til kong vinter:)
Ønsker deg et riktig flott nytt år!

Made by KKann sa...

Nydelige bilder!
Jeg likte godt det øverste - jeg har nettopp pusset opp stua - og det har blitt så lyst og fin..syns jeg da! Gleder meg til å bli ferdig med innredningen! Smil!

Ha en knall onsdagskveld!

SmilKKann

Made by KKann sa...

Nydelige bilder!
Jeg likte godt det øverste - jeg har nettopp pusset opp stua - og det har blitt så lyst og fin..syns jeg da! Gleder meg til å bli ferdig med innredningen! Smil!

Ha en knall onsdagskveld!

SmilKKann