fredag 20. februar 2009

Utfordret av Design by E!!!

Jeg er blitt utfordret av design by e til å skrive om 5 ting jeg er avhengig av..

  1. Min prins.
  2. finn.no, titter veldig mye på boliger og er stadig vekk i kjøpemodus:o) kun i tankene da..
  3. Prosjekter av forskjellig art og omfang..
  4. Noen saker som jeg har arvet. De må alltid være med meg.. stor affeksjonsverdi.
  5. bilen min - dessverre. Når man først har hatt en bil- er det vanskelig å ta bussen igjen:o)

Jeg gir utfordringen videre til:

  • i emmas vita hem
  • lilla provence

5 kommentarer:

AGENT 77 sa...

kul att få läsa om dig..ja bilen den är himla bra o skön att ha..hoppas att du får en riktigt skön helg..vacker bild du visar..kram på dig, E

Interiør 63º N sa...

Hei igjen :o)
Kjenner meg igjen der, tror jeg er avhengig av finn.no - eiendom. Det er så masse fint og se der, men også masse stygt, det er egentlig utrolig hvordan enkelte presenterer boligene sin for salg, med skittentøy, åpne dolokk, rot og jeg vet ikke hva.....
Bilen, ja hva skulle man ha gjort uten............

Ha en fortsatt fin helg

Kirsti

Smineset sa...

Her finner du boka! http://www.lexingtoncompany.com/v2/

Den er lekker og anbefales på det sterkeste!

Ha ei super helg! ;-)

lovefriidrott sa...

Hej vännen
kul att läsa om dig:)
Vet du jag har precis gjort utmaningen din,,,lite längre ner på min sida
Ha d gott
Många Kramar sari

AGENT 77 sa...

Hej!!
Ja det stämmer den är från IKEA, den är riktgt stor o det gillar jag..hoppas att du får en bra v..kram E