fredag 2. januar 2009





4 kommentarer:

Anonym sa...

Huff....fikk litt dårlig samvittighet nå. Sitter her og blogger og spiser gulrotkake etter selskapet i går.....og leser om hvor flink du er til å spise rett :)
Ja, ja....får prøve å være flink når den gulrotkaka er spist opp.

Trives så godt inne på bloggen din....den har så utrolig mange flotte bilder som man kan drømme seg bort i og som inspirerer meg masse. Har linket deg hvis det er greit....da klarer jeg å følge med på hva som skjer inne hos deg.

Klem Gry Hege

PS: Kevin takker så mye for bursdagshilsningen :)

Mia, New Room Interior sa...

Skal si du er flink! Jeg er ikke så flink som deg, men liker å trene og fikk spillet Wii Fit til jul, yoga og andre ting her anbefales! :-) Takk for hyggelig tilbakemld på innlegget mitt! Ha en koselig kveld! Klem-Mia

Anonym sa...

hejhej!! jisses vad fina bilder du bjuder på, helt i min stil :)

ha en underbar helg :)

stor kram sara

Birgitte sa...

Masse nydelige interiørbilder! Ønsker deg et godt nytt år!
Klem